tisdag 17 januari 2017

Min blogglista idag!

0e4958d136c39540034de43c3e48f4cc[5]
10 favoriter:

Färg: Svart, vitt, grått, beige på kläder och vitt för inredning
Mat: Lax, kyckling o annan fågel.
Band: Svårt att välja
Film: Lika svårt att välja här, finns ju så många bra.
Bok: Läser inte så mycket böcker nu för tiden, har otroligt svårt för att koncentrera mig.
Sport: Fotboll.
Årstid: Sommar.
Veckodag: Ingen speciell. 
Glassmak: Finns tyvärr alldeles för många goda för att välja en särskild.
Tid på dygnet: Olika från dag till dag.
7 för tillfället:
Humör: Rastlös. 
Kläder: Pyjamasbyxor och tröja.
Bakgrund: Kylskåpet.
Nagellack: Guld.
Tid: 13:07.
Omgivning: Köket.
Irritationsobjekt: Sjukdom.
5 senaste:
Mat: En smörgås.
Dryck: Kaffe.
Biltur: I torsdags för att handla.
Spelad låt: Kommer inte ihåg. Har haft det tyst här idag.
TV-program: Såg Gåsmamman 2 på datorn om det räknas, inte ofta jag tittar på TV.
3 har du någonsin:
Brutit mot lagen: Ja det har hänt.
Blivit arresterad: Nej.
Varit med på TV: Nej

4 nej tack:
Kläder: Shorts och andra kläder som skulle visa mitt fula ärriga, opererade ben.
Mat: Sushi.
Musik: Vet faktiskt inte, lyssnar på det mesta, är en riktig “allätare” av musik.
Dryck: Drycker som är alltför söta.
4 saker:
Du gjorde igår kväll: Tittade bl.a på Farmen.
Du kan höra just nu: Diskmaskinen och kaffebryggaren. 
Du inte kan leva utan: Min familj, värme och sol
Du gör när du har tråkigt: Blir rastlös.
2 val:
Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller höst: Våren, då har man sommaren framför sig!!
1 önskan:
Just nu: Att ingreppen som skall göras på Akademiska sjukhuset i Uppsala skall hjälpa mig att må bättre.
Nilla  10540977_553453111448697_399342411_n

1 kommentar:

  1. Vad kul att få veta lite mer om dig. Jag läser inte heller så ofta för jag har svårt att koncentrera mig och det beror på min nackskada som påverkar mig så

    Härligt att du får hjälp att må bättre. Jag önskar dig allt gott

    Kramar från
    Malin

    SvaraRadera